pondelok 24. februára 2014

Prejav Evo Moralesa v OSN adresovaný MMF a Európskej únii



Jednoduchou rečou, ktorá bola simultánne prekladaná pre viac ako 100 najvyšších štátnych predstaviteľov a úradníkov z Európskeho spoločenstva, prezident Evo Morales zneistil svoje publikum, keď povedal:
Tu som ja, Evo Morales, prišiel som nájsť tých, ktorí oslavujú tento objav (objavenie Ameriky).
Tu som ja, ako potomok tých, ktorí kolonizovali Ameriku pred 40 000 rokmi a prišiel som nájsť tých, ktorí ju objavili iba pred 500 rokmi.
 Tu sa my všetci stretávame.
 Vieme kto sme a to je dosť.
 Nikdy nebudeme mať nič iné.
 Bratia z európskej colnice žiadali odo mňa víza, aby mohli zistiť to, kto mohol objaviť mňa.
 Európski úžerníci ma žiadali, aby som splatil dlh, podpísaný Judášom, ktorému sa ja nikdy nezapredám.
 Európski gaunerskí bratia mi vravia, že každý dlh musí byť splatený, aj keď ide o predaj samotných ľudí a celej krajiny bez ich súhlasu.
 Ja ich už tiež postupne objavujem. (dlhy)
 Ja tiež môžem žiadať platby a tiež môžem mať záujem aj o úroky. 
 V archíve Indiánov môžete nájsť tiež papier na papieri, doručenku na doručenke, podpis na podpise, podľa ktorých všetko nasvedčuje tomu, že medzi rokmi 1503 a 1660 prišlo do San Lucas de Barramed z Ameriky 185 000 kg zlata a 16 miliónov kg striebra.
 Krádež?
Nemohol som tomu uveriť!
Pretože, to by sme si mohli myslieť, že naši kresťanský bratia porušili ich siedme božie prikázanie.
 Lúpež?
Tanatzin (v aztéckej mytológií matka Zeme) ma ochraňuj, aby som prišiel k záveru že Európania sa správajú podobne ako Káin, ktorý zabil svojho brata a poprel to.
 Genocída?
To by bolo uznanie zásluh podobných ,,ohováračov” ako Bartolomé de las Casas, ktorý prirovnal objavenie Ameriky k zničeniu Indiánov, alebo „extrémistov“ ako Arturo Pietri Uslar, ktorý tvrdí, že štart kapitalizmu a súčasnej európskej civilizácie vznikol pôvodne kvôli drahým kovom.
 Nie!
Tých 185 000 kg zlata a 16 miliónov kg striebra sa musí považovať, ako prvú z priateľských pôžičiek Ameriky, určenú pre rozvoj Európy.
 Opakom by bolo predpokladať existenciu vojnových zločinov, ktoré by mohli znamenať právo nielen na okamžitý prevod (zlata a striebra), ale aj na náhradu škôd a krívd .
 Ja, Evo Morales budem považovať túto hypotézu prinajmenšom za urážlivú.
 Tento senzačný vývoz kapitálu bol začiatkom plánu MARSHALLTESUMA, preto, aby bola zaistená rekonštrukcia barbarskej Európy zničenej kvôli jej žalostným vojnám proti moslimskej viere, tvorcom algebry, polygamie, každodennej hygieny (každodenná kúpeľ) a iných skvelých úspechov tejto civilizácie.
 Preto, pri oslave piatej storočnice tejto pôžičky sa pýtame: Použili Európsky bratia rozumne, zodpovedne, alebo aspoň produktívne tieto prostriedky poskytnuté Medzinárodným Americkým Indiánskym fondom?
 Ľutujem, ale musíme povedať nie.
Strategicky, ale aj napriek tomu ich premárnili v bitke pri Lepante, na neporaziteľnú armádu, na Tretiu ríšu a iné formy vzájomného vyhladzovania, bez akéhokoľvek možného osudu skončiť túto okupáciu gringo(španielsky výraz pre bielych ľudí) vojakmi z NATO, ako napríklad v Paname (Panamský prieplav).
Preukázali, že sú finančne neschopní 500 rokov po moratóriu zaplatiť istiny a úroky, alebo sa finančne osamostatniť od príjmových tokov, surovín a lacnej energie prichádzajúcich z krajín tretieho sveta.
Tento hnusný obraz poukazuje na slová Miltona Friedmana, ktorý tvrdil, že dotovaná ekonomika nemôže nikdy fungovať a prináša nás to k záveru uznať pre svoje vlastné dobro platby, istiny a úroky, ktoré sú kvôli našej štedrosti oneskorené po tieto dlhé stáročia.
 Preto aby bolo jasné, že sa nezhrbíme tak nízko, ako to žiadajú naši európsky bratia, ktorých sadzby a úroky sú hnusné a krvavé a siahajú od 20 až po 30 percent, čo nám a ľuďom tretieho sveta chcú naši európsky bratia vyúčtovať.

 Obmedzíme našu požiadavku na vrátenie drahých kovov iba na posledných 300 rokov plus skromný 10 percentný úrok, s omilostením na zvyšných 200 rokov.
 Na tomto základe, s využitím európskeho vzorca zloženého úroku, informujeme objaviteľa Ameriky, že nám dlhuje ako prvý splátku svojho dlhu, zlato s hmotnosťou 185 tisíc kg a 16 miliónov kg striebra, ktorých váha by s úrokmi vyrástla na 300 miestnu cifru.
 To znamená, pre vyjadrenie, že číslo, ktoré by sme vyžadovali , by malo viac ako 300 cifier a úplne by prevyšovalo celkovú hmotnosť planéty Zem .
 Tieto hromady zlata a striebra sú veľmi ťažké.
 Aká by bola ich hmotnosť, keby sme ju počítali v preliatej krvi?
Ak chcete tvrdiť, že Európa v polke tisícročia nebola schopná generovať dostatočné bohatstvo na zaplatenie našej skromnej požiadavky, to by sa rovnalo priznaniu absolútneho finančného zlyhania, alebo k šialenej iracionalite svojich kapitalistických predpokladov .
Taká metafyzická žiadosť – samozrejme, nebojte sa od nás Indo-Američanov.
 Ale my požadujeme podpísanie Letter of Intent (list o záujme), aby sa disciplína plnenia záväzkov dlžníka voči národom Starého sveta začala plniť formou rýchlej privatizácie, alebo obnovením Európy, čo by im umožnilo im umožnilo zaplatiť nám prvú splátku z historické dlhu.

Žiadne komentáre: